lauantai 3. tammikuuta 2015

2015

Hej igen!

Äntligen är det 2015, har väntat en ganska lång tid på att året ska byta och man får börja om med allt. Hoppas verkligen på ett bättre år :)
Hello 2015
Hur som helst så börjar julllovet närma sitt slut men tänkte nu kort berätta vad jag har gjort på senaste. 29.12 var jag med Madde till konstfabriken på jakt efter något nytt till nyåret, hittade inte annat än en skjorta som jag gillar massor.

31.12 körde jag Jontte lite tidigare till Henkka och kom själv dit efter att jag hade fixat mig osv. Början av kvällen satt vi alla då hos Henkka och sedan ca 23 började vi gå mot stan och 00:30 tog vi taxi hem med brorsan och hann vara någon timme ensam före mamma och pappa kom hem från Hesa, Måste säga att det inte var det bästa nyåret, men hade endå helt roligt :)

Imorgon ska jag till Tirmo på födelsedagskaffe och på måndagen ska vi ääääntligen till Estland med Linda, Linda, Jenny och Madde :) Vi ska fira min 19-årsdag lite i förväg, shoppa och äta gott. Bloggar säkert först efter kryssningen, pusshej!

x | via Tumblr
✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti