tiistai 6. tammikuuta 2015

Tallinn

Hejsan!

Tänkte kort berätta om min dag i Tallinn igår med flickorna.

Vi var jätte trötta på morgonen och alla började typ må illa på båten pga alla vågor men det gick senast över på land. I Tallinn så gick vi rakt till några shoppingcenter och kollade på lite kläder före vi sen ca 15 tiden gick till Vapiano för att äta.
Alla var ganska slut redan efter maten så vi bestämde oss för att gå rakt till Superalko och sen till båten för att få sittplatser. Lindorna, som bjöd även på resan, köpte en pinkki-drink åt mig på hemvägen och så drack vi alla flickor varsin drink och skålade lite i förväg min födelsedag.
När vi entligen var påväg hem så lyckades jag fälla min väska i marken och hejsan svejsan där sprack ena mojito flaskan i väskan..

Fast min energi gick opp och ner och trots kylan så hade jag jätte roligt, men 8h på land mitt i vintern är inte det roligaste om man måste gå :D på sommaren kan man endå sitta flere timmar på terassen med några kalla drickor.

Idag när jag vaknade så var jag så trött att jag somnade helatiden så måste ännu se har jag någo skolsaker som måste göras :D pusshej!



1. Jag klockan 4:45
2. Pinkki-drink på båten.
3. Crema di Pollo från Vapiano.
4. Mina favorit drickor från Eesti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti