perjantai 9. tammikuuta 2015

Birthday


Hola!

Ca 18 tiden kommer flickorna till oss på födelsedags kaffe och sedan är det meningen att jag ska opp till stan en stund med bilen. Hoppas bara att jag ska hinna må bättre före de kommer: har världens spänningshuvudvärk och mår annars också lite konstigt, men månne det inte går om snart :)

Imorgon kommer min storebror med Joni och hämtar mig hem i från så far vi sen till Old Town och firar min födelsedag tillsammans. Ser verkligen fram emot det med tanke på att jag ser så sällan min bror nu när han inte bor direkt hemma mera och jag bara älskar att få spendera tid med honom!

Nu ska jag fortsätta höra på musik och ta det lite lugnt före girlsen kommer. Hoppas ni har det bra, puss!

Selfie när jag ännu var 18 & grumpycat

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti