sunnuntai 28. joulukuuta 2014

I keep going to the river to pray.

Hejsan!

Har en jätte härlig jul bakom mig. 24.12 var vi hos mommo&mofa med alla mina kusiner, vi gjorde inte så mycket annat än åt tillsammans, öppnade julklappar och drack kaffe före vi sen småning om började köra hem.
Följande dag var vi hos famo&fafa vart var bara vår familj. Lika som hos mommo så åt vi tillsammans, öppnader våra julklappar och senare på kvällen drack vi kaffe och då kom mina gudföräldrar också.  Fick jätte fina julklappar och konstigt nog så var allt sådant som jag behövde :D

Efter julen har jag inte gjort så mycket, träffat mina vänner, old town med mamma&pappa och igår var vi en sväng via Helsingfors och idag ska jag till Lovisa på min kusins kalas.

Hoppas ni hade en lika fin jul som jag, puss!


That fake smile though

Tänkte visa min då halvfärdiga teckning i skolan, jätte nöjd!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti