sunnuntai 11. lokakuuta 2015

Surprise birthday party

Hejsan på er!

Har ett super veckoslut bakom mig och är så glad över att allt gick som planerat. Jag hade ordnat en surprise födelsedagsfest åt Jonas på fredagen och meningen var att jag ska hålla honom bort hem i från så gästerna hinner komma till oss.
Efter en stund blev Jonas väldigt rastlös och jag fick världens problem att hålla honom i stan, och endel av gästerna var sena men de hann i tid, som tur. Alla hade samlats in i Jonttes rum och när han tände lampan ropade alla "SURPRIIIISE!!". Stackarn anade inget så han blev jätte skrämd och fattade noll :D

Vi grundade hos oss och sedan drog vi oss till Borgås nattliv. Själv gick jag ganska tidigt bort så jag skulle orka köra nästa dag.
Lördagen chillade jag hos Ken tills jag skulle söka Jontte från baren.  Idag har jag inte gjort annat än bara luggit i sängen och hoppas på sömn.

Tyvärr har jag inga bilder från festen, men det är ju ett tecken på att jag hade så roligt att jag glömde att vara på telefon :D

Ha det så bra, pusskram!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti