lauantai 31. lokakuuta 2015

Hundvakt

Hola!

Hoppas ni har det bra. Själv mår jag riktigt fint här som hundvakt och konstaterade att min hårlossnings-period har börjat. Jag vet faktist inte är det vanligt bland folk att man tappar extra mycket hår när det blir kallt och vinter... Hur som helst så det gör jag i allafall :D

Under min tid som hundvakt har jag gjort absolut inget annat än suttit på samma ställe på soffan och gått ut med hundarna, ibland har någon kompis kommit en kort stund på besök. Fast jag gillar att vakta hundarna och ha huset för mig själv så kommer det att bli skönt att få fara hem imorgon kväll.

Tror jag ska fortsätta se på the vampire diaries för femtioelfte gången och sedan ut med sötnosarna före jag går och lägger mig. Ha det bra!







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti