maanantai 1. kesäkuuta 2015

STUDENT 30.5.2015

ÄNTLIGEN ÄR JAG STUDENT!!


Först av allt vill jag än engång tacka alla som var med och fira på lördagen, ni gjorde festen! Sen vill jag ännu tacka Erja för den fina frisyren :) 

Haha, har ännu lite svårt att förstå att det var över nu, en lång tid har man gått och längtat efter dagen då man får mössan. Måste säga att lite småspänd var jag över att snubbla eller att klänningen skulle åka av :D

Såhär kort om festen: allt gick bra och alla tycktes ha roligt. Blev lite svårt när jag hade både släkt och vänner på plats, så visste inte alltid vem jag skulle umgås med men det ordnade sig. Fick många vackra gåvor (bilder kommer senare) och på kvällen firade vi hos Miikka med några före vi åkte hem till Jemi och sova. 

Nu kommer det bilder :p




Daddy

Kramas med Madde


Kia, Sofie, jag, Olivia, Matilda....mina tjejer






Glada studenter, Linda.T


Älskar denna bild, trots mitt ansikte :DD

Älskar er


Älskling

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti