tiistai 16. kesäkuuta 2015

16.5.2015

Hej igen!

Tänkte kort berätta om mitt veckoslut före jag ska sova. Fredagen var jag hela dagen med Sofie, vi hann bland annat planera bastukväll hos oss på lördagen osv :D på kvällen körde vi ner till Tirmo före vi sedan kruisade vidare till Pellinge för att träffa Soffies pappa som var på stugan. En riktigt mysig fredag med andra ord, trots blåsten,

:D
Vi var otroligt möra när vi väntade på färjan, och eftersom jag inte tidigare åkt färja med bil så jag kört så var helt stressad över vart jag skulle köra osv :D medan vi väntade så steg vi ut från bilen för att röka och fick allt för roligt när en kvinna tänkte ta sig in i vår bil då hon trodde det var hennes..

Morran-stenen



På lördagen hade pappa då eldat utebastun åt mig, Soffie, Jemi, brorsan och grannpojken Ludde. Vi satt ute hela dagen medan vi drack, åt och badade. Har inte på tusen år badat i utebastun så det var helt mysigt nog :) 


Idag har jag inte gjort så mycket annat än hälsat på hos min kusin som bor i Nordsjö och packat då jag ska vara husvakt igen från och med imorgon. Är skiiit trött så tänker nog bara börja sova så jag orkar vakna tidigt och gratulera pappa som fyller år. Ha det så bra, puss! 

Min snygga outfit när jag körde brorsan till stan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti