sunnuntai 21. kesäkuuta 2015

22.6.2015

Hejsan!

Hoppas ni alla hade en trevlig midsommar, själv hade jag en helt kiva :) på fredagen kom Tupsu och Madde genast 11 på brunch, vi åt bland annat croissanter, vattenmelon osv. Maten var jätte god och sälskapet ännu bättre, lika som skumppan.




Ca 15 sökte mina föräldrar mig så började vi köra mot  Nurmijärvi vart min storebror bor och Joni bor. Vi gjorde inte så mycket annat än satt, talade, skrattade, åt och drack. Det var meningen att vi skulle bli övernatten men började köra mot Borgå ca 3 på natten.
Trots en rolig kväll så måste nog säga att det var skönt att få vakna i bekant säng


Lördagen orkade vi inte göra något med Jemi så vi bara låg på soffan och skrattade, ett helt skönt sätt att spendera sin dag. Blev extra glad när han frågade vill jag ha något från mäkkin :D 


Har ingen aning vad jag ska göra idag, troligtvis blir det lika som varje att jag ligger på soffan och kollar film och serie :p hur som helst så ha det så bra!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti