maanantai 28. syyskuuta 2015

Weekend

Halåj!

Medan jag väntar att mina naglar ska torka så kan jag passa på att berätta om veckoslutet. En av mina käraste pojk-kompisar firade sin 18 års dag hem hos sig, så vi åkte dit för att festa. Var jätte trött så var redan 23:30 hos J medan de andra fortsatte fira hela natten. Fick höra nästa dag att festen var väldigt lyckat, trots att endel kunde inte betee sig, och någon av de yngre hade spytt ner allt och luggit i sina egna spyor.... Fyhelvete :D

Söndagen tog jag det riktigt lugnt. Låg och myste med J tills jag skulle hem och självklart skrattade jag åt de andra som hade värsta krabbisen, så snäll är jag ^^ hemma chillade jag med mina föräldrar och drack lite vin.

Nu ska jag sova så jag orkar vakna i tid. Pusshej!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti