tiistai 15. syyskuuta 2015

15.9.2015

Hej!

Det var visst åter en tid sen jag bloggade senast, men tyvärr så händer det inget intressant i mitt liv som skulle vara intressant att läsa om i en blogg. Enda "extra" jag har gjort på senaste är Borgbacken med båda bröderna och kusinen, annars har jag bara varit med mina vänner eller pojkvännen.

Är just nu husvakt för ca 1 vecka så bor tillsammans med Jemi under tiden. Riktigt mysigt måste jag säga. Idag har jag inte gjort så mycket annat än sökt min träningskass som jag beställt en tid sedan. Måste säga att jag var SJUKT BESVIKEN (!!), väskan var extremt liten så det ryms typ inget i den, så får se om jag skickar den tillbaka eller inte.
Dock tröstade jag mig själv med att köpa två böcker av mina favorit författaren, så allt är lugnt :D
Nu ska jag fortsätta njuta av boken medan Jemi är och träna. Pusshej!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti