torstai 6. elokuuta 2015

Senaste vol1

Hejsan!
Ursäkta för min långa tystnad på bloggen, men som vanligt så har jag helt enkelt inte orkat fundera på att blogga osv. Jag har inte gjort så mycket på senaste, mest jobbat och varit med vänner.


Soffie bjöd mig på bio en dag, vi såg på Jurassic world och måste säga att det var den bästa filmen på länge. Lite äcklig var den om man tänker efter, men dom hade fått med humor på ett bra sätt :D en film jag verkligen rekommenderar om man gillar sådana.


Så har jag också hunnit festa några gånger. Vi drog oss till terassen med Linda.L vart Jenny sedan joinade, hade en riktigt rolig kväll med flickorna. 



17.7 var jag på Tirmo Blues, pappa började spela så man fick känna sig stålt åter, ännu bättre blev det när de kom och frågade vill han uppträda pånytt.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti