sunnuntai 24. toukokuuta 2015

Weekend

Hejsan!
Har ett härligt veckoslut bakom mig igen. På fredagen åkte vi till Helsingfors med J, eftersom Helsink tattoo var stängt så bestämde vi oss för att hälsa på min storebror som var på jobb. Var jätte roligt att få se honom igen^^  Kvällen slutade med att vi gick till baren med några vänner.

När vi vaknade på lördagen med J orkade vi inte göra något så vi sovde bara bort hela dagen.. På kvällen kuskade jag lillbrorsan men orkade inte själv göra något så såg typ en stund på eurovisionen med mina föräldrar före jag fortsatte sova.


Dinner with babe! 
Idag hälsade jag på hos mina kusiner som bor i Lovisa, har saknat dem alla SÅÅÅÅ mycket. Kändes så mysigt att sitta tillsammans med dem och dricka kaffe medan man talar om allt möjligt. Synd att jag inte är lika ofta hos dem som förr, då var jag alltid övernatten hos dem, speciellt då det var sommar.

På kvällen träffade jag ännu Lindorna och Vicki. Efter att de andra for hem så körde vi med Linda.L till ågatan och satt på bryggan och talade, fick riktigt  sommarkänsla av vattnet och tyvärr myggorna också. Tur så är det bara några dagar kvar så är det officiellt sommarlov!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti