sunnuntai 19. huhtikuuta 2015

Senaste

Hej igen!

Det har hänt så mycket sen jag bloggade senast, så bestämde att dela med mig de roligaste sakerna mer detaljerat. Vad jag gjort på senaste är t.ex jobbat, skolningar, vänner osv.

8.4 fyllde vår älskade Madde 18! Eftersom jag hade jobb samma dag så kom jag senare till Linda vart vi alla grundade, typ 23 drog vi oss till Old Town och där i från till Amarillo. Hade jätte roligt, men var skit trött efter 12h arbet så gick ganska snabbt hem efter att ha hostat så hårt att jag spydde :D
Flickorna blev ännu i Rillo och här kommer tre bilder.


Vackra tjejer<3

Madde och jag

Madde, jag, Linda och Vicki.
Annat som jag har gjort på senaste är festa. Har varit extra mycket ute med J och bland annat sovit hos honom.
Bådas kärlek
Medan Linda.T var till Wien och sprang halv maraton (so proud of her) så har jag varit mycket med Linda.L.. Vi har suttit många timmar i Shell, skrattat och talat och haft så roligt tillsammans. Det har alltid varit dagens höjdpunkt att få träffa denna crazy girl :)
Den här bilden är tagen när vi var i vessan och tog tusentals bilder och enligt oss roliga videon.



På fredagen var jag till O`malley`s (??) och såg på lätkä med pojkarna, hade riktigt roligt med dem. Ca 23 kom vi hem till oss med J, vi gjorde inte mycket annat än låg i sängen och myste tills vi somnade. Bästa fiilisen ever ti få vakna brevid någon man tycker om!

På lördagen (18.4) hade Madde sin lokalfest. Det var en jätte lyckad kväll med bra sällskap,musik ocb mat. Eftersom jag var med bil och hade brorsan med mig kunde jag inte fortsätta kvällen i baren med de andra, så vi körde hem med Jontte.

Äntligen fick jag se Tupsu<3
Ursäkta för ett råddigt inlägg och hoppas någon orkade läsa :D Ska försöka orka/hinna blogga på tisdagen, annars blir det en månads paus då jag jobbar. Men ha det så bra, puss!

2 kommenttia:

  1. vitsii va skönt för dej när skolan din är över! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep :D fast nu när ja ska jobba så har int en enda ledig dag på ca 1månad

      Poista