lauantai 14. helmikuuta 2015

Penkkis, abikryssning och gamlas 2015

Hola!

Penkkisen var jätte roligt. Det var skoj att se på alla duktiga skådisar i sketchen, programmet i gymnastiksalen verkade gå helt OK. Enda dåliga med dagen var att det blev till slut skit kallt att åka och slänga karkki på folk.

Efter penkkisen drog vi oss till bussarna och sedan var det dags för abikryssningen. Hade roligt där också, men misstänker att jag och några andra fick något fel av maten... Gjorde inte så mycket annat än satt i hytten och dansade sedan en stund före jag började sova.

På fredagen hann jag bara en snabb sväng hem via före jag körde till idrottshallen för att se på mina vackra vänner dansa sin gamlas. Dansen gick bra och senare på kvällen blev det fest i Sannäs.

Idag ska jag och några andra ut och fira Josses 18-års dag så hörs mer sen. Här kommer ännu några bilder.






Jag ritade en "plansh" till vårt stånd i gy-salen


Nurse and her lion


Åt i Sabai med mina parents före rekkona

Påväg till hamnen













Ei kommentteja:

Lähetä kommentti