tiistai 17. helmikuuta 2015

17.2.2015

Hejsan!

Gick för en stund sedan genom en låda som innehöll skolböcker från lågstadiet, men också en massa teckningar. Medan jag gick genom teckningar jag ritat/målat så började jag tänka på minnen från förr.

Jag har alltid älskat att rita. Som liten kunde jag sitta flera timmar och bara måla och måla med vattenfärger. Det bästa var endå när man visade resultaten åt någon (mami och pappa) och så fick man en massa beröm. Fast pappa alltid sagt åt mig att jag kan rita.

Nu med åren så har mitt ritande minskat och då skolan började kunde jag inte rita något alls (orsak), nu har jag sakta men säkert hitta vägen tillbaka. Medan jag gick genom lådan så  hittade jag 3st som jag gillade och tänkte dela med mig. Just remember att jag gick på 5-6an so don`t judge me, please!

Nu ska jag se några Gossip girl delar och sedan sova så jag ser ut som en människa på min första arbetsintervju!

3 första bilderna är från lågstadiet, den sista är något som jag målat iskolan men har inte en färdig bild på ännu. 






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti