sunnuntai 19. lokakuuta 2014

Veckoslutet

Hejsan!
Har jätte svårt att få sömn så tänkte berätta om mitt veckoslut. Igår (lördag) städade jag hemma och bakade färdigt inför Jonttes släktkalas som vi hade idag och kvällen spenderades sen hos Henkka med pojkarna som badade bastu osv. Jag hade jätte roligt oberoende av dramat som pågick en stund och där en halv 4 tiden på natten körde vi hem med Jontte då vi hade tidig väckning.

Idag har jag inte gjort så mycket annat än varit skit trött, ätit en massa kakor, fyllda champinjoner och suttit med våra släktingar. På kvällen körde vi ännu en sväng via stan och köpte pizza och hui helvete vilken dimma det var... Såg seriöst inte mer än ca 1-2m :D
Nu tänker jag fortsätta se på Desperate Housewives tills klockan ringer, hatar verkligen att bli väckt mitt i natten och inte få sömn sen mera... 

Fyllda champinjoner med bacon runt.

Citronkaka med vindruvor som prydnad.

Största misstage var att ta 3 bitar när jag orkade just och just med 1 :D 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti