torstai 23. lokakuuta 2014

afhkjfrtdh


Hola! 

Denhär skolveckan har gått helt otroligt snabbt tycker jag utan att jag egentligen har gjort något annat än dragit mig till och från skolan. Imorgon har jag bara första lektionen och sedan åker vi iväg med modda21:an till H:fors på bokmässa, kommer att bli skoj. Men mer om det imorgon.

Annars så har jag inga andra planer över veckoslutet än att vara kusk till pappa på lördagen så får lite se vad jag hittar på under tiden som jag väntar på att kunna köra hem honom. 
Det var i princip allt jag hade att säga, pusshej! 


Laddade annars ner en ny app på telefonen- crazy helium booth och fick ett gott skratt före jag visste hur alla 3 ljud effekter låter. Hur som helst så tänkte jag bjuda på en onödig video för jag är mör och har inte annat för mig..









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti